the fairest of the seasons


Så i min tristess zappar jag otroligt nog till färjan 2. Det är nog ett av det sorgligaste program jag sett. Men det känns rätt så bra att veta att det finns människor som faktiskt är lite mer bedrövligare än vad jag är just nu.
     Så till den här mannen, han ser ser ut att vara runt fyrtio år och ska vara den där "hårdrock killen", han har långt flottigt hår och en instoppad grön skjorta. Dessutom ber han sin tjejkompis att sminka honom samtidigt som han pratar om sin stora förtjusning för alice cooper. "Han sminkar ju sig också med svart eyeliner", säger mannen. Sedan borstar hon faktiskt håret på honom! 
   
  Jag ska aldrig åka på någon mer färja i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Diana

AAAGNEEEESSSS!!! :D du har ny design, kalla mig efterbliven men aaa, najsnajs! :D

2009-05-16 @ 20:26:01
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Diana

hahaha aaa :D hade nästan börjat undra om du någonsin skulle ändra xD den förra var ball den med, men nu (y)

2009-05-17 @ 00:35:38
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Diana

hahaha hallååådär, men vi såg er! när ni stod vid sumobrottningen och skrattade försökte jag , väldigt odiskret, vinka till mig eran uppmärksamhet, men ni såg oss inte! x'D sen fortsatte vi prata lite och så hoppsan var ni borta, och vi gick till netto!

PÖSS!

2009-05-17 @ 12:40:09
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0