En lista

Hade du något smeknamn i skolan?
Agge och kringlan
Hur var du som barn? 
Jag var ett väldigt lugnt barn som hasade runt på rumpan och var mest borta i tankarna  
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Jag älskar mina vänner så för mig kan kärlek också vara vänskap
Vad kan man leva utan?
Kalles kaviar med banansmak!
Vad skulle du göra med ett friår?
Jag skulle definitivt åka ut och resa, och försöka uppleva nya saker
Människor som gör dig enbart glad?
Mina vänner
Favorit tv-program?
Nip/tuck 
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej jag tror inte att jag skulle passa in där. Fast det skulle faktiskt vara spännande att se vad dom gör i sitt kungahus.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig såklart!
Vilka personer beundrar du?
Mina systrar
Vilket djur skulle du vilja vara?
En påfågel kanske, för att dom har så fina fjädrar.
Har du någon fobi?
Jag vet inte riktigt om jag har någon fobi direkt. Men något som jag verkligen avskyr att göra är när man ska bädda sängen. Man brukar ju alltid skaka täcket så att det ska hamna rätt. Just då sträcker det sig alltid en obehaglig ilning över hela armarna som sedan sträcker sig ända till magen!
Några spännande nyheter att berätta för oss?
JAA! Det har jag ju faktiskt. Pappa har mejlat till några släktingar i rom och frågade om jag var välkommen att bo hos dom några veckor. Dom svarade ja så jag ska kanske åka till ROM i sommar! Så på helt egen hand ska jag flyga ner dit och bo i deras lägenhet. Jag kanske också ska försöka att passa på att prata lite italienska med. Jag är så glad att jag spricker. Tänkt, äntligen ett sommarlov där jag faktiskt kommer att bli brun!!
Kan du sammanfatta mellan nu och då?
Nu är jag lycklig.  kändes allt ensamt även om man inte var helt ensam.
Använder du trasiga skor ibland?
Ja jag har ett par som har silvertejp som sula.
Favorit dofter?
Nytvättade lakan, tuschpennor, kaffe och nybakat

Kommentarer
Postat av: an

agnes sötsaken då! :D:D:D

ååh du har gjort om i bloggen (Y) asssanajs! :D

pusspårey!

2009-05-17 @ 13:22:00
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0