maj



Så valborgsfirandet blev i stångån. Sara melinda och jag mötte upp diana och några. Typiskt nog kom vi försent till brasan men hann med att se några fyrverkerier. Om man bortser att min ena hand hade förfrusit och fötterna var helt iskalla så hade vi faktiskt kul!
    Sara och jag sov hos min mormor och morfar. Nästa dag så gick vi kort ner på stan där vi köpte jordgubbar och tog vi bussen hem. Årets första jordgubbe hade inte den där söta smaken som man mindes den, utan smakade mest tandkräm. Men det var ju egentligen rätt så förutsägbart eftersom vi borsta tänderna precis innan.
    Idag har jag dessutom badat med kläderna på!

Kommentarer
Postat av: Diana

mahaha :D tandkräm (y)

Najsig kväll! Även om vi inte var så mycket som jag väntat mig men vi var en tooooooo big group, haha! MEENN SNAAART BLIRRE PICKNICK! :D

2009-05-01 @ 18:31:10
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Diana - en fotoblogg

hahahah och nu såg jag din kommentar, känner att kommeentaren ovan inte svarar på din fråga riktigt XD Vad sgäs om på måndag efter skolan? :D:D:D

2009-05-01 @ 18:46:05
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Diana

hmmmööööö :O jag vet itne , jag o pappa skulle åka och köpa avslutningskläder,v et dock inte när och hur lång tid det lär ta, men jag har i stort sett bestämt redan vilka jag vill ha XD men näääär imonr isåfall?:D:D

2009-05-02 @ 17:59:37
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0