je voudrais un cafe au lait (rim).


Moderna museet i Stockholm

Lämnade huset åt Sara och Olivia igår eftersom de sov över och jag skulle till skolan för att prata med min bildlärare. Hur som helst så kom vi fram till att en del av bilduppgifterna som jag missar ska jag göra under sommarlovet men också i början i skolan i Sverige, eftersom jag inte åker förens den 29 augusti.
Det pirrar verkligen till i magen när jag tänker på det. Mamma bokade flyget åt mig idag så nu känns det mer påtagligt. Flera gånger måste jag nypa mig armen för att förstå situationen. Nu planerar Sara Olivia och jag en hejdåfest och gästlistan blev ju lite väl lång men det ordar sig nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0