Mimis födelsedag

Igår så träffades vi hos Mimi vid lunchtid för att fira hennes 18-årsdag. Vi satt på hennes golv och åt fina små bakverk och drack mousserat vin medan jag läste högt ur Narnia. Vi alla befann oss i ett saligt tillstånd och tänkte mest på att man inte kunde önska om så mycket mer.







Men dagen var inte slut än för på kvällen åt vi ute på Le China då även Erik och Linnea hakade på. Sen gick vi ner till baren som ligger precis under restaurangen och lyssnade på jazz som visserligen inte var min kopp te men det gjorde inte så mycket. Jag var glad ändå.

Mer bilder återstår, men det blir vid ett annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh vad jag gillar detta blogginlägg. Riktigt snyggt!

Postat av: storasyster

Lillasyster börjar bli dekadent :)

Puss

2011-01-10 @ 21:01:13
URL: http://lovewilltearmeapart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0