Marché aux puces.

Igår tog jag bussen in till stan. Jag kliver av vid Gamla Linköping och där står Disa som ser lika förvånad ut som jag gör. Både visste ju om att vi bor i samma stad men det var en konstig känsla att se henne i Linköping. Det var som att det inte riktigt stämde överrens. Vad gör du och står här för? Du ska ju vara i Paris?
Men jag är hur som helst jätteglad att det är som det är. Igår gick Disa, Hrönn och jag på bakluckeloppis vid Folkets Park. Jag köpte ett gammal Diorklocka, Rhönn köpte facklor och Disa köpte LP skivor. Sen gick vi till Dahlbergs café där självaste Ragnar Dahlberg satt. Det ni! (Egentligen vet jag knappt vem det är. Var tvungen att googla fram namnet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0