Avslutningsmiddag

Igår hade vår klass avslutningsmiddag på svenska klubben Cercle suédoise. Alla som var där var fint uppklädda med antingen långklänning eller fluga. Dessutom åt vi traditionell svensk mat som skagenröra, lax och jordgubbar med grädde. Under middagen sjöng vi svenska allsånger så det bara ekade ut genom fönsterna. Vi blev faktiskt tvungna att stänga dem i fall att vi skulle bli tillsagda av grannarna brevid. Det var också utdelning av Årets. Jag blev passande nog årets tupplur eftersom jag somnar så lätt när jag sitter ner på stolar. Jag vet inte riktigt varför men jag tror att det ligger något i att min pappa också gör det.

I alla fall så känns det verkligen skittrist att lämna den här klassen! Har lärt känna så många otroligt intressanta människor som jag kommer sakna.
Ja, den här bilden är visserligen inte så skarp på Fia MEN det här är min blogg och så här såg jag ut igårkväll! Så, där sa jag det.
Det är verkligen en jättefin lokal som vi fått turen att sätta prägel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0