Första dagen hemma

Nu ligger jag i min stora mjuka säng till skillnad från den som jag sov i hos min värdfamilj. Men i den har jag sovit klart i och kommer för resten av året stanna i Sverige. Det känns otroligt konstigt och jag är rädd för hur det kommer att vara att bo här i Linköping igen. Jag vet garanterat att jag kommer sakna vardagen med alla vännerna i Paris.

Jag kommer sakna att man alltid på något sätt lyckas upptäcka nya platser varje dag.
Jag kommer sakna att se grannen mitt emot ha trekant med två andra män.
Jag kommer sakna att gå ut i Paris på kvällarna
Jag kommer sakna att dricka vin med mina vänner oavsett vilket tid på dygnet det är.
Jag kommer sakna att laga mat åt mina vänner.
Jag kommer sakna att prata franska.
Jag kommer sakna att lyssna på Billie Holiday på hög volym i lägenheten.
Jag kommer sakna att picknicka i parker.
Men främst kommer jag sakna alla vänner som jag har lärt känna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0