Familjen

Nu har min familj återvänt till Sverige och jag till min värdfamilj. Jag hade förberett mig på att det skulle bli svårt men den här gången kändes det faktiskt lättare. Mamma pratar redan om att komma och hälsa på mig i maj.
Kort och gott så har jag haft en jättebra och välbehövd helg med la famille. Vi har gått till Sacre Coeur (fast jag inte är så stormförtjust i just den platsen eftersom det kryllar med turister), ätit picknick vid Eiffeltornet, åkt till Versaille där vi också hade picknick och sen var jag tvungen att visa dem Le Marais där vi, tro det eller ej hade picknick i Place de Vosges.
Här åt vi ute första kvällen. Jag lägger upp resten av bilderna senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0