Casa Bini och Le pompon

Igår åt vi ute på Casa Bini som jag hållit ögonen på ett bra tag. Det var en jättetrevlig italiensk restaurang där vi fick champagne medan vi väntade vi väntade. Kanske ingen matsensation för min del men de har god pasta. Något lagom märkligt som hände under kvällen var att en kvinna som satt vid ett bord brevid började stirra ut mig och Disa. Vi förstod ingenting och efter ett tag var vi tvunga att fråga om hon behövde hjälp med något. Det visade sig att hon trodde att vi hade stulit någonting från hennes väska! Jättekonstigt.
Sen begav sig de andra medan jag, Linnea och Sara gick till Le Pompon. Det var en svensk dj där som spelade ganska bra musik som handlade om Stockholm och Hammarby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0