Besök

I lördags kom Solenn, utbytesstudenten från Bretagne som jag bodde hos för ett tag sen. Hon säger att hon aldrig sätt så mycket snö i hennes liv och att hon fryser konstant. Dessutom passar hon ofta på att fotografera små svenska typiska hus. Dem som är röda och har vita knutar och är bebodda av våra grannar.

Jag skulle hellre just vilja krypa ner under täcket, ligga där och kolla på arrested development resten av dagen.

I helgen gick vi ut till nationernas hus och dansade hela natten till bl.a. Kite. Det var fruktansvärt trångt och jag fick liksom armbåga mig fram för hitta tillbaka till de andra när motvilligt blev ivägdansad åt ett annat håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0