color of love.

Oh no säger jag nu. Jag måste tyvärr medela att vi nyligen har fått ett virus på våran dator. Så nu sitter jag på en annan av våra miljarder datorer. Javisst det funkar, men jag kan inte lägga upp mina bilder från Söderköping. Gah. Ni får helt enkelt ta och bita hårt i läppen och vänta tills mr Virus says bye bye.

Attbråpå Söderköping så måste jag ju lägga till det jag glömde skriva igår. När Sofia, Joel och jag var i Norrköping så kom det fram en ung tjej till oss och gav oss var sitt kort. Lite oväntat eftersom hon dök på ur tomma intet, okej lite smått överdrivet, men det passade in så bra.
Det var ganska likt ett sånt där förvaring för busskort som alla har. Men knappast. Överst på kortet stog det "Color of love" med färger. Så jag tänkte jaha, delar dom ut färgfemman gratis? Fel. Det var så att dom delade ut kondomer till ungdommar. Sofia blev helt förstörd och liksom ville göra sig av med det på stört. Joel och jag kunde inte låta bli och skratta åt saken. Men för henne lutade det åt ett annat håll och gav sin till Joel som blev ännu gladare eftersom han nu har två stycken. Wow, vissa har det bra. 
Skulle gärna lägga in en bild på color of love förpackningen, men det går tyvärr inte som sakt.

read in peace.

image256
image257
bild från sysidan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0