enveckamedsofia.

Tillbaka från en vecka i Söderköping med Sofia och hennes familj. Det har verkligen varit jätte kul, precis allting. Nada negativt. Så då ska jag smått och gott förklara vad som ingått i veckan. Först och främst fick jag en rundtur av Sofia i Söderköping där vi åt glass på Smultronstället, jag köpte en Mary Poppins, rekomenderar. Och efter det så passade vi på att köra mini golf i det jätte varma vädret. Yuk. Svettpärlor på näsan. Kan även skamligt berätta att jag förlorade. Efter rundturen åkte vi till Mogata där jag gav henne min present, som innehöll två biobiljetter en väska och tre slags badkulor. Något efter det så åkte vi ut till deras sommar ställe. Där har vi badat, åkt ut med båten, haft vattenkrig, ätit marängsviss, skrattat, spelat tennis, fotat, hoppat och allt möjligt. Haft helt enkelt jätte kul. Och när man ändå är i närheten av Norrköpings köpcentrum får man ju dock inte missa chansen, eller hur. Vi ringde Sofias kompis Joel och frågade om han ville följa med, såklart ville han det. Första gången jag träffade någon av Sofias vänner på riktigt. Han var verkligen jätte kul att vara med. Så där köpte jag fem plagg på myrorna och en kläning på h&m. Riktigt nöjd. Bl.a så var vi kort på Augustifestilvalen och hann åka med en ynka åktur. Men förstås så var det rätt lång egentligen. Och så rolig att man kissar på sig. Japp. Detta har vi gjort och lite till, om du nu klarat dig att läsa ner hela texten.  

Lägger till några bilder så småning om. Hej.


update.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0