happybirthdaytome.

Idag blev jag väckt av sång klockan sju på morgonen. Syster Gabriella föll ihop på stört på min säng. 
Oh hjälp mig, jag fick en LP spelare, precis som jag önskade. Trodde faktiskt att inte skulle bli av. Nu kan jag spela ner min David Bowie skiva så mycket jag orkar. Sen hade jag pratat om att jag gärna ville ha en av Klimts tavlor Kyssen, och det fick jag, nästan. Tavlan föreställer en mor med sitt barn. Jag älskar den. Sen fick jag ett slags skulpturs träd som man t.ex kan hänga upp sina smycken. Med fick jag två böcker av min syster som jag ska börja läsa på en gång. Jag har börjat förvandla mig till ett läsfreak, det tycker jag om. Av farmor, farfar och mormor, morfar fick jag såklart pengar. Väl behövda pengar. Funderar på att köpa ett par vita skor från Keds. Får se om det blir av. Det som är synd att det är ett stort blått Kedsmärke där bak. Annars skulle jag redan nu ha dom på mig.

Nej, usch och fy och blä. Monligt slash blåsigt på min födelsedag.

Här är några av födelsedagspresenterna (långt ord) jag fick. Hey.
image273

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den tavlan från ikea den är bara så... Vad ska man säga älskar den. Men man skulle ha fylt år nu.

2007-09-08 @ 22:56:17
URL: http://mysofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0