hey ho let's go.

Jag fick just ny information av min mor. Hon berättade att vi ska låta en italiensk utbytesstudent bo i vårat hus, kanske. Det var ju passande eftersom jag snart ska påbörja italienskan i skolan. I alla fall han var sjutton år och gillade att laga mat. Bra, tänke mamma tyst i sitt huvud och log. Syster-orolig-över-lillasyster är rena motsatsen. Så fort hon ser en kille minst fem meter ifrån attackerar hon dem aggresivt. Kära söta Gabriella. Och snart lämnar du mig och åker till Stockholm, nu på söndag. Vem ska då kunna rescue little sister?

image290

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag! Haha!
Har du nya skor?
Mina vita är söndriga av diskslit och nattdans. Synd om mig...

2007-08-21 @ 22:24:20
Postat av: agnes

jo det har jag minsan, fast inte dom på bilden. fick låna av sofia.

2007-08-22 @ 07:02:39
URL: http://heymagpie.blogg.se
Postat av: caroline

GUd jag älskar den där klänningen :)

2007-09-09 @ 00:40:56
URL: http://queenoftheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0