nykvarnsfestival.

Ah hela jag är sönder och trött. Mina tår känns som ett ihop knölat papper i en brasa. Med på ett bra sätt så var nödan värt det. Jag har faktiskt passat på att fynda lite på myrorna. Ett par fina fräscha skor för endast 25 kronor. Galet billigt. Sen hade jag dagen innan köpt ett par höga shorts. Fanns tre storlekar kvar, 32 (som är sjukt för litet), 42 (som är sjukt för stort) och 38. Helt lagom. (dock lite för stort men det ignorerar jag totallt). Och det kommer bara mera. Igår fick jag en vit jeans jacka av mormor. Filippa och jag fajtades ett kort tag om vem som skulle få den. Tills slut lyckades jag övertala henne.

Nu lite skriverier om nykvarnsfestivalen. Det var trevligt. Lite smått långtråkigt och kallt i början med sen så var det rätt så trevligt faktiskt. Där såg vi Maia Hirrasawa och hon var bra och söt. Lät som på skivan.

Nu blir jag tvungen att slita mig, ska träffa ylva och madeleine. Lägger upp foton så fort jag har en möjlighet.
Adjö.

image288
taget med mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0