Nyvaken slash fräsch.

Planering för idag är att vi tre systrar ska på konsert och se Maia Hirasawa sjunga sin klinga. Min första kan jag informera er glatt, för diggiloo kan ju knappast räknas? Så nu när jag åker in ska jag passa på att traska mig in på Åhlens och byta mitt träd till en hand. Då jag kan hänga upp alla mina halsband. Jau. Blev ett födelsedagspresentmisstag.

Nej, nu ska jag testa min kära LP spelare till tusen. Jag bara gillar den för mycket. Den passar så bra med min Bowie. Det är dock min ända skiva. Men jag ska absolut köpa mer och massor mer. Det som är för roligt är att man har möjlighet att kunna snabbspola och köra slowmotion. Det låter en knutta mer popigt då.

agnes.
Oh hey ho let's go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0