skolstart.

En galen varm dag. Har just kommit hem från tennisen och vill berätta att jag och Ylva är smått upprörda. Idag kom vi till mjärdevi efter att ha missat tre lektioner p.g.a ingen information. Så där satt vi och såg varken våra "tennis pojkar" eller tränare. Efter att ha frågat vart han håller hus fick vi svar att han är och hämtar en pärm och kommer om ett ögonblick. Jovisst. Ögonblick. Vi satt där och väntade i en halvtimme. Och efter den tiden upptäckte den andra läraren oss två sittande där och sedan sa att någon kille vars namn jag glömt kunde ha oss så länge. Så nu protisterar vi om tre och en halv dag på tennisbanan för oss själva, utan tränare.

Kan även tillägga att skolan har haft sin start idag. Så nu strycker jag sjuan och skriver dit en stilig åtta. Var en helt okej slash slapp dag. Imorgon ska vi till gumpekullabron, vad vi ska göra där vet jag inte. Det är tydligen topp hemligt. Allt jag vet är att jag ska ta med 15 kronor och badkläder. Hum.

Vill också passa på att säga, oj vad vissa av dom nya sjuorna är korta.

image289
hey oseriösa typ.

Kommentarer
Postat av: L I S A

I morgon börjar det för mig...sorgligt nog =/

2007-08-20 @ 22:12:59
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: nichole

snygg frilla du har =Pp

2007-08-21 @ 09:29:10
URL: http://www.modemagazinet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0