yeppyepp.

en dag när ylva och jag var i båstad öste regner ner och min väska gick sönder. blev helt förtvivlad eftersom det en gång varit min mammas syster väska, som hon fått ärva. nu har det gått ett tag, och den fina med trasiga väskan fick ligga i ett hörn med damm. många funderingar men ingen ork om jag skulle ta mig till staden och lämna in den till skomakaren. men det blev dock aldrig av. till slut tog jag fram sylådan och för min förväntning lagade jag det. precis som ny. yes. en stor lättnad eftersom jag nu på måndag ska iväg till söderköping för att träffa sofia. yepp. längt tills dess.

idag har jag solat ihjäl flera timmar. klå det du.
so long

image255
tomato says hellu.


Kommentarer
Postat av: anna

vilken tur att det ordnade sig med väskan gumman!
hoppas du har en skön lördags kväll!
kram

2007-08-04 @ 19:08:52
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: carro

vad bra att du kunde laga den själv :)

2007-08-07 @ 11:01:47
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0