growing pains.

242552-380

vaknade
upp med en växtvärk i vänstra benet klockan ett. 
värken liksom stäcker sig listigt över hela benet.
jag får lust att koppla bort det och programmera in ett nytt.
out with the old and in with the new.

för övrigt installerar papa en surroundanläggning över hela tv rummet.
när jag tittar på honom står han där med en av kontrollerna och gapar.
han blir alltid så nöjd när han tillslut fixar alla dem där tekniska problem som jag och mama tycker bara är fullständigt obegripligt och drar sig undan ifrån.

nu saknas bara en platt tv säger mama.

so long suckers.


Kommentarer
Postat av: filippa

Vad glad att du överhuvudtaget växer! jag kommer i värsta
fall börja krympa snart gammal som jag är.

2007-12-16 @ 15:41:50
URL: http://nonnonnon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0