farewellbåstad.

Oh ja. Nu är jag tillbaka från båstad. Ja var ska jag börja. Frågade i sista sekund "hey hopp ylva, vill du hänga med till båstad med mig?" Det orsakade förvirring, haha. Men till slut var vi påväg. Vi har varit på Kullenfyr. Där vi vandrade runt och brände kalorier. Hjälp vad jobbigt det var. Efter en lång backe fick ylva och jag nästan mjölkbrist. Jaha, det var det chansen att bli tennisproffs. Och jag kan tala om att det var otroligt blåsigt. Var tvungen att hålla i Ylva så hon inte flög iväg. Något efter det så åkte vi till Helsingör i Danmark. Där jag köpte en kjol. Men efter allt annat så var Diggiloo det bästa. Där var Lasse Holm, Charlotte Perrlie, Linda Bengtzing, Lotta Engberg, Thomas Petterson, Jan Johansen, Lasse Berghagen, Niklas Anderson, Molly Sandén, Benjamin Wahlgren och Magnus Johansson. Vi fick sitta på läktaren på sidan längst bort. Kanske en dålig plats tycker ni. Men oh nej. När mitt imot satt ett par killar. Jag vill inte berätta vad som hände sen det kommer ni bara tycka är löjligt tror jag. Men inte för mig. I smyg tog Ylva faktiskt ett kort på dom. Dock inte så bra eftersom man såg dom knappt, men ett mine, absolut. Till slut när allt var över funderade vi om vi skulle gå fram och prata med dem eller inte. Även dem var rätt så blyga. Till slut så log han och vinkade hejdå och lika så jag. Den kvällen till nu idag har jag har jag lika stor ångest över att jag inte gick fram och pratade med han.

Lite smått tråkigt var ju då att min cykel blev tyvärr stulen. Plus att clumsy me hade jag tappat bort två nycklar till två lås. Skrev en lapp över hur ledsen jag var till farmor och farfar. Det var ju framför allt var det ju deras cykel.

Lägger upp bilder snart.


update.

Har även varit på loppis där jag köpte en lp skiva med david bowie. Bland annat köpte jag andra saker i båstad. Som en kjol, nagllack, en bikini, en kjol till och glaass. 

   
   
   
   
mera bilder finns på magpie.bilddagboken.se


image235
där är han, i randig tröja.

farewell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0