HARRY,MYHERO?

Drömde en helweird dröm. Allt började såhär, jag och några kompisar var och tältade. Allt var frid och fröjd. Men sen när mörkret hade lagt sig blev en förvanlad till sten, och sedan en till, och sedan en ytterligen igen! Snart var det bara jag kvar. Vad skulle jag ta mig till? Poff, så dök Harry Potter fram av någon anledning och skulle försöka att försvara mig. Men efter ett tappert försök blev han lurad av någon fyllegubbe som sa att han skulle gå in till ett rum, han sa att det väntade en spännande överraskning. Harry sa glatt att han älskar överraskingar och kunde inte vänta, han skuttade rakt fram in till rummet. Oh så blev även han förvandlad till sten. Oh nej. Tills sitt slut så vaknade jag som tur var.

Som tack för Harry stöd lägger jag upp en bild på honom och hans vänner. Tusen tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0