heylistahey.

ska inte bli skoj: att måla mitt fönster inklusiv dörrar.
sötast i värden: sofia.
väntar på: solsken.
pålägg som gäller: avokado
tre saker som är skönt: när någon pillar en i håret, masage och ledighet.
önskar jag var bättre på: s
jälvdiciplin och gymnastik.
dagen dryck: känner för vatten, helst.
vill inte: jagas av ilskna tigrar.
gjort idag: vaknat, frukost, suttit fast vid datorn.
var det roliga: nej.
ord du missbrukar: järnspikar? 
har du pojkvän/flickvän: 
Haha, nej.
är du kär: Haha, nej.
hur tidigt steg du upp: Nio, p.g.a en dum fluga.
är det bra eller dåligt: dåligt, jag behöver sova längre.
gillar du att slåss: hehe..
vem gillar du mest i din klass: Bella, Lotta och Madde.
hur många biologiska syskon har du: jag har två halvsyskon. 
vad har du för ögonfärg: blå.
vad vill du ha för ögonfärg: jag nöjer med mina blåa.
vad är du allergisk mot: ingenting.
hur många par skor ha du: många.
använder du hårspray: oh ja.
kan du stå på händer: mot en vägg.
favoritserie: men in trees.
blyga eller framår killar/tjejer:
bådeoch.
är du bra på att måla: ja.
är du glad just nu: nej det kan jag inte påstå.
var du glad igår: gladsur.
känner du någon som jobbar på sjukhus: min mor.
vad har du för klocka: bara på mobilen.
röker du: nej.
vad rökte du senast: jag röker inte.
är du en panda: jag antar att jag är rätt männsklig.
är pandor söta: mja.
vad dansar du till: gubbrock helst. (oseriös) 
dansar du bra:
särskilt bra till gubbrock.
har du tv-spel: jepp.
politik är: trist.
stockholm är: sveriges huvudstad. 
göteborg är: 
coolt.
öl eller vin: öh.
är u snygg:
jag är vrålsnygg.
riktig hårfärg: brunt. 
hur många par converse äger du: 
inga. 
är du oskuld 
ja.
kan du sjunga: mja.
är du blyg: kanske.
roligaste resa: båstad med sofia.
jobbigt just nu: äckliga vädret.
vad är hett: strykjärn.
har du någon mystisk sjukdom: det har jag säkert.

Kommentarer
Postat av: carro

tack så mycket :)

2007-07-09 @ 02:00:49
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0