Linas kvällsbok.

Nu har äntligen blivit kvitt om alla ångesttankar. Alla presenter köpta. Jag kan avbocka mamba, Cornelia och Sofia. Yes.

Ikväll har syster och jag haft tacokväll samt filmkväll. Kväll bjöds det på Linas kvällbok. Oh dena film ingår med en underbar humor. Jag ska se den igen. Så fort jag får ännu en möjlighet. Oh ja. För att göra inlägget lite mera intressantare ska jag göra mitt bästa att beskriva den. Den handlar om Lina Berglund som är 15 år och går sista året på högstadiet. I sin dagbok sammanfattar hon sig själv med ord som börjar på o, hon är okysst, oerfaren och oskuld. Nu bestämer hon sig för att sätta en punkt för detta. Hon blir ihop med en kille vars namn Danne trots hon egentligen är kär i den yngre killen Ivan. Den här filmen delar med sig många pinsamheter, spya och klockrena repliker. Där tar jag och slutar skriva. Resten får ni ta reda på själv helt enkelt. Sätt den i dvd spelaren och tryck på play.

Lina och Ivan.
image236

image237

Farwell allesammans.

Kommentarer
Postat av: felicia

mysigt med filmkväll =)
vad händer idag då?

2007-07-29 @ 14:30:20
URL: http://feliciiaas.blogg.se
Postat av: Caroline

Ivar, sååååå söööt ;)<3

2007-08-07 @ 11:32:52
URL: http://carolineeklind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0