heyäckligaregn.

Har upptäckt att vi nämligen har slut på mat. Så liten och hungrig tvingas jag äta torkade vindruvor. Just det, russin. Jag mår lite illa.

Helt fullproppat med Filippasaker i hallen. Mam och pap har nu hjälp Filippa flytta grejerna från Borås. Så nu kommer hon hem på lördag. Hurra.

Hum, trist väder. Bara en massa snuskregn. Äckliga äckliga regn. Får hoppas att det inte bli så imorgon med, då vi ska köra kubb hos Lotta. Skoj. Jag är hemma idag med, jo jag vet jag borde vara i skolan. Känner mig inte så pigg än. Men det är ju tema vatten i skolan så det är ingenting jag missar. Hört att dom bara ska spela spel hela dagen. Funny.

Ohoj.

image118
smiile.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0