heyblogg.

Jaha, då ska jag antagligen skiva ner några rader om gårkvällen. Vi var på Nettans som hade premiär öppet. Fick en drink (dock alkoholfri) och en liten gul kasse med broschyrer. Så nu var det tänkt att man ska mingla med alla dessa. Äckligt mycket folk. Till slut gav vi upp och gick där ifrån. Var trött, kom till stan halv tre till klockan tjugo i tio. Hum. Positivt: Köpte en kofta på Bik Bok, 50 % rea. Hurra. Me like, a lot.

Hemresan var hemsk. Jag misstänkte att chauffören var on drugs. Körde nästan ihjäl oss. Det är sant. Jag har aldrig haft en sådan hemsk illamående. Blä. Jag ska prata med din chef. Punkt.

Adjö.

image151

Kommentarer
Postat av: Syster

busschafförerna här är galna. hade han kört ihjäl dig hade jag mördat honom.

2007-06-28 @ 15:23:14
URL: http://kelma.blogg.se
Postat av: agnes

my superhero.

2007-06-28 @ 15:25:59
URL: http://heymagpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0