heylånglista.

Hur tidigt steg du upp idag?
Klockan tio.

Vad har du på dig just nu?
Min egna gjorda nattlinne.

Vad ska du göra ikväll?
Mja, tänkte väll sova hoppas jag. 

Är du seriös?
Mera oserigös.

Vilken tjej gillar du bäst i din klass? 
Bella, Lotta och Madeleine. Oj, det var visst tre.
Vilken kille gillar du bäst i din klass?

Pass.

Vad har du för färg på ögonen? 
Blågröna.

Favoritfärg? 
Jag har nog ingen favorit färg, och kommar aldrig att ha. Jag gillar allihoppa. 
Hur många par skor har du?

Men nu är jag inte så pass aktiv att kolla efter.

Bästa glass?

Mascarpone.
Var har du ont?
Jag har träningsvärk i rumpan från ingenting.

Använder du hårspray?
Oh ja.
Vad ska du göra sedan?

Om jag är smart nog så går jag och lägger mig.
Vad ska du göra imorgon?

 Tvingas gå till skolan.
Vem skulle du vilja träffa nu?
 Soofiia.

Vad är det bästa just nu? 

Att det bara är nogra ynka veckor kvar tills sommarlov.
Vad är det sämsta just nu? 
Dagen har försvunnit. Min planering sprack.

Vad lyssnar du på nu? 
Ljuder från tagentbordet.
Sjunger du i duschen?

 Förut.

Hur länge sov du inatt?
Sju timmar.

Vem skrattade du åt senast?
Ylva, Bella och Cornelia.

Svart eller vitt? 
Svart.
Göteborg eller Stockholm?

Stockholm
Vagn eller buss? 
Vagn.

Hyrfilm eller bio? 
Bio

Natt eller dag?
Både och.

NK eller Myrorna?
Myrorna.
Kaffe eller thé? 
Thé
7-eleven eller Pressbyrån?

Välj du.
Plugga eller jobba?

Jobba?
Om någon sviker ditt förtroende, kan du förlåta sånt?
 Typ.

Är du svartsjuk?
Oh ja. 
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Why not?
Tycker du om att gå i skolan? 
Nje.

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Såklart.

Vilken färg har din tandborste?
 Rosaröd.
Hav eller sjö? 

Havsjö
Vad har du för väckarklocka? 

Mobilen
Har du åkt ambulans någon gång? 
Nej
Söt- eller saltlakrits? 
Salt
Chips/ostbågar/jordnötsringar?
Ostbågar.
Äpple eller päron? 
Gröna äpplen.

Äter du fiskbullar? 
Nej.
När klippte du dig senast? 
Oj, länge sedan.
Platt eller vanlig datorskärm?

Platt.
Vad har du för mobiltelefon?

LG Chocolate

Lever din mormor?
Ja.

Har du varit med på TV?
Nej, tyvärr.

Vad borde du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
Sova.
Använder du tofflor?

 Nej.
Använder du morgonrock?

 Ja.
Är du en besserwisser? 
Nej det tycker jag inte.

Vanligaste färgen på mina kläder:

Alltid blandat.
Mig själv med tre ord:

Idiot, tönt och snäll.
Beskriv din humor:

Vrickad.
Mellannamn: 
Nellie.
Smeknamn: 
Tönt?
Favorit blomma?
Maskros.. not
Silver  eller guld?
 Guld.
Vilka sidor har du besökt idag på nätet? 
Google. Blogg.se.

Putsar du dina skor?

 Nej.
Är du mörkrädd?
Dock bara om jag sett något skräck.
Är du rädd för insekter/spindlar? 
Nej, inte direkt.
Är du rädd för något annat djur?
Jag är lite katträdd, tyvärr.
Vad är din naturliga hårfärg? 
Den jag har nu.
När borstade/kammade du dig senast? 
Hey ointressanta fråga. 
Hur lång tid tog det? 
Jag vet inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0