heysillyblogg.

Ibland vill jag vara någon ny, någon annan. Vill inte vara den jag är. Inte just nu. Jag vill ändras till något positivt. Men inte för mycket. Inte för mycket så jag blir till en helt annan. 

Hittade ett nattlinne som verkar vara Filippas. Jag tycka det var fint, som jag brukar säga i allmänheten. Ett gult nattlinne med tre fina katter på. Oh ja. Jag får hoppas att hon har glömt den. Oh ja.

Fint väder, men ändå för blåsigt för min smak. Vill kunna sola. Vill kunna bli sommar brun. Om det inte är för mycket besvär, tack.

Jag funderar på att sitta kvar här tills jag bli alldeles kall om fingrarna. Och lyssna vidare på The Cure.

Farewell cykelställ.

image132
vad
är
finare
än
ryska
dockor
punkt.

Kommentarer
Postat av: filippa

aha! snart kommer jag hem och knycker det tillbaka. men om du gillar katterna måste du kolla upp illustratören liselott watkins som gör liknande grejjor.

2007-06-27 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0