heysommarlov.

Oh, nu har äntligen mitt sommarlov börjat. Avslutingen var helt okey, kort och bra. Blev ett kortfattat tal av våran rektor, good. Jag fick ett pris också. Jag vann poängjakten i min klass (en tävligen där jag samlade ihop poäng genom att göra olika aktiviteter). Kändes helt weird när dom ropade upp mitt namn. Var tvnungen att gå upp på scenen. Helt shaky gick jag sakta upp, tänkte att jag absolut inte får snubbla. Och det gjorde jag inte som tur var. Mitt pris var ett diplom och en biocheck. Så nu har jag ju faktiskt tre styckna, från att jag kom tvåa på en designtävling på cykelhjälmar.

Idag ska jag och tjejerna grilla vid badet, skoj. Hade egentligen planerat att grilla igår. Men på grund av regnet blive det iget av, som passade mig perfekt eftersom det var dubbelavsnitt på Lost. Säsongens sista. Jobbigt, jag vill att det ska sluta. Det har hållt på i ungefär två år, och jag bara kan inte sluta titta. Jag är helt enkelt beroende. Punkt.

So long suckers.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0