benandjerry.

Nu har vi ätis oss mätta på pizza. Yum-yum. Känner att jag börjar få en stark pollenalergi. Känns tungt i huvudet och näsan bara rinner. Blä säger jag. Efter det så åkte vi och kollade om Bosses glassbar var öppet. Men det var det förstås inte. Istället köpte vi glass på karamello som ligger brevid. Jag köpten en av Ben & Jerry's smaker, Chunky Monkey. Mumma. Bad om två kulor som jag skulle ha ångrat på stört. Det var inte snåla direkt. Snart började illamåendet smyga sig fram och jag gav den till min mor. Det var min morsdag present för i år.  
Nu är jag trött. Skola imorgon. I don't wanna. Vill vara låtsas sjuk. Adjö.

image101

Kommentarer
Postat av: devil in prada

Ben & J is tha shit! så gott men så dyrt.

2007-05-27 @ 21:42:22
URL: http://www.devilinprada.blogg.se
Postat av: sara

håller med ovanstående! speciellt den smaken är så´himla god!

2007-05-27 @ 21:45:47
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0