bloggtid.

Ska in till stan och träffa tjejerna. Med Ylva sket det sig, så hon kunde inte komma.
Min buss går om en halvtimme så jag har lite bloggtid över.

Dagens planer: åka in till stan och träffa dom andra
Dagens humör: glad
Dagens drog: solrosfrön och riskex
Dagens utseende: brun blus, hög svart kjol med leggins, håret är uppsatt i en toffs.
Dagens låt: arctic monkeys - brainstorm
Dagens saknad: sofia
Dagens köp: ingenting
Dagens tråkigaste: hum, nej idag är jag väldigt sympatisk
Dagens roligaste: någon har kommenterat min blogg

must go.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hallå,
Har du sett filmen "The Contract" med Morgan Freeman?
Se recension idag på TheGuide...

2007-05-18 @ 19:20:21
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0