burrburr.

Usch vilken rutten fisdag. Har fått någon slags pollenallergi och känner mig hemsk. Så jag bad om att få åka hem. Jag kollade en buss som gick om en timme tyvärr. Ingenstans att ta vägen. Så jag fick ta ihjäl tiden med att gå på stan, som jag egentligen inte ville. Hade inte planerat att köpa någoting. Men på något vis blev det så att jag kom hem med en jeans kläning från Gina Tricot och ett svart linne från H&M. Lustigt.
Efter ett evigt rotande i min väska så dök tanken upp att jag måste ha glömt min nyckel i skolan. 
Förskyld och utelåst. En hemsk kommunikation. Och min mor var i Motala och kunde dock inte komma hem på ett tag. Helt sönder frusen fick jag vänta i två vidriga timmar. Tyck synd om mig. Punkt.

Ska ta något varm och dricka.

image107

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0