dödstrött.

Hey, nu är jag tillbaka. Jag är jätte trött. Har haft två gympa lektioner idag. Sista passet hade jag tjejgympa, det var bara jag och Amanda som var med. Dom andra hade tydligen glömt kläder eller hade skadat sig. Hum. I alla fall jag och Amanda spelade tennis. Otroligt skoj. Vi hade en vikarie som hette Tomas. Han tyckte att vi två var jätte duktiga på tennis. Det glädjer mig. Så nu vet jag hur jag ska tjäna pengar. Lots of money.
Efter ett svettigt pass fick vi gå. Blä vad utrokad jag var. Till slut gick jag till skolbussen, men jag kom försent. Den hade redan åkt utan mig. Huhu. Så desperat ringde jag direkt till mamba, men eftersom hon åkte buss kunde hon inte skjutsa hem mig. Så jag tvingades gå ner till stan och vänta in nästa buss, som var smockfull. Man kände sig väldigt iaktagen när man försiktigt gick på. Till slut när jag gick av vid min hållplats höll jag på att falla ihop. Var nämligen inte informerad om att mina två så kallade fötter låg och sov. Bussar är äckliga. Punkt.

Men nu till något positivt. Jag vill tacka dagen mattelärare, Cornelia och Ylva. Som hjälpte mig förstå precis allting.
Så nu är jag redo för ett omprov. Yeppyepp.

yes, i will return.

image96
 Oh ja, en sådan skulle vara brau att hau. En fin bananmobilhållare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0