gaah.

23:43
Hemma igen. "Klassträffen" var kul, tjöt nästan ihjäl mig vid filmen. Pinsamt. Sen fick jag bråttom. Eftersom min buss gick om en kvart. Springa springa. Flåsa flåsa. Och precis när jag äntligen kom fram till bussen så åkte den jäveln. Snacka om i-landsproblem. Kan man inte vara så himla vänlig och bara vänta en jäkla seukund. Nej, för jag är busschafför och jag är allmänt tjurig. Sen bestämde jag mig för att ta den andra bussen 22:40. Så jag vandrade till mormor och morfar för att vänta där. Men där kunde jag tydligen inte komma in. Så där var jag, kallt och helt förstörd. Men som tur var kom en vänlig gamal dam och öppnade åt mig. Oh vad bra tänkte jag. Nu var det bara och vänta. Men efter att jag lite noggranare kollat busstiden så åkte den inte hem till brokind! Jag är en typsikt olycksfågel utan vingar. Så desperat ringde jag efter pappa och frågade om han kunde hämta mig. Nu är jag hemma.
Något som gick rätt i alla fall. Jag är trött.

Tack och adjö, Nu ska jag sova.
 00:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0