heyagnes.

Oj vad mättande pannkakor är må jag säga. Jag känner mig kräkfärdig. Urk.

På söndag fyller storasyster Gabriella år. Hum, vad ska jag ge henne i år tänkas. Jo det har jag redan tänkt ut.
By the way. Det är morsdag samma dag. Det får man definitivt inte glömma. Oh nejdå.

Känner mig bättre nu. Det onda i halsen och i huvudet är väck, vilket är bra. Men är tvungen att gå till skolan imorgon. Blä. Plus att jag har ett svenska prov också, i satslära. Och ett matte prov som jag tyvärr har inte något intresse alls åt att plugga till. Våran matte lärare är dålig. Och hon går i pension om tre år. Dom åren har henne  ända tills nian. Fistråkigt. Man får antagligen tänka posivt: Nästan bara tre veckor kvar till sommarlov.  

adjö då.

image94

Kommentarer
Postat av: krusee

aah, vad läskigt

2007-05-22 @ 20:06:44
URL: http://krusee.blogg.se
Postat av: Ida

visst blir man. me mjölk å socker..
åååååhhhh.. *Drägglar*

2007-05-22 @ 20:47:05
URL: http://hada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0