heyblogghey.

Har tittat på filmen Livsverket med mamba. Otroligt sorglig och otroligt bra. Rekomenderar.
Det värsta med sådana filmer är att jag kan inte släppa den ur skallen. Så nu sitter Livsverket kvar där i ungefär två veckor, sen är den borta. 

Blev ganska glad och lättnad över att jag fick veta det var torsdag idag. Jag som trodde det var fredag.
Så där sprack som tur var inte min planering. Hurray, typ.
Okej, torsdag kväll och vad ska jag hitta på. Två alternativ: Gör i ordning en god glass med hallon och solrosfrön (yummie) eller så går jag och sätter mig i ett dystert hörn och pluggar. 

Nu går jag och äter glass, utan några ångesttankar.
Farewell.

image49
i need bacon plåster.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahha ja har haft sånna!! :D:P

2007-05-17 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0