heydu.

Blä jag känner mig yr och weird. Har nog druckigt för lite. När jag tänker efter har jag inte druckigt något alls. Det förklarar nog saken. I all fall, ångrade mig. Åker inte till stan, kanske imorgon men inte i dag. Klarar inte av att sitta på en halv snuskig buss och bli illamående. Så jag ringde Ylva istället. Hon är i stan nu, så hon skulle komma om ungefär två timmar eller så.  But i can wait. Jag har tränat upp mitt tålamod till topp. Men hey, dom  timmarna kan jag ju börja plugga. Jag kan i alla fall försöka. Nej nu går jag och dricker något.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack, kul att höra.
Jag är jätteduktig på att dricka för lite med, ska gå och hämta mig ett glas vatten på studs!

2007-05-18 @ 16:03:29
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0