heylista.

Vilken årstid tycker du bäst om?
Summer.
Brukar du sjunga i duschen?
Tyvärr ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Bullshit.
Vad är viktigast för dig?
Min familj och mina vänner.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa att det där jag har tjatat om.
Vad är det bästa med julafton?
Julklappar!
Tänker du mycket på ditt utseende?
Jo är nog ganska utseendesfixerad, jag ska bättra mig.
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nada, men jag skulle vilja ha glasögon.
Tycker du matte är svårt?
Otroligt svårt och otroligt ointressant
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
En miljard kronor eller något liknande.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
klockan tolv.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Oh many many times
Bor du utomlands?
Nej.
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Har aldrig kommit så långt. Gillar mitt enkla singelliv på ett vis.
Har du piercing?
Räknas örhängen?
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej, me like my two dear sisters.
Läser du ofta böcker?
Nej inte direkt ofta. Försöker.
Vad föredrar du för sorts filmer?
Bra filmer (tråksvar).
Vad slösar du mest pengar på?
Buss.
Vill du gifta dig?
why not.
Vill du ha barn?
Absolut, men just nu vore en dålig ideé.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Svar ja, är paronoid.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Lost, Men in thees
Favorit land?
Hum, frankrike. Har aldrig varit där men skulle vilja.
Vilka husdjur har du haft innan?
En kisse-mjau och en orm.
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Deperation.
Solar du ofta?
Oh ja.
Är du bra på att laga mat?
Medelmåttig.
Vad dricker du helst när du är törstig?

Coca Cola, mums
Vilken är din favoritglass?
Carte Dor, gärna med rostade solrosfrön och mumsiga blåbär.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Helst inte.
Är du en morgon eller kvällsmänniska?

Kvällsmänniska. Är som piggast då av någon konstig anledning.
Biter du på naglarna?
Nej.
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
Blogg, beroende.
Framtidsdrömmar?
Framgångsrik, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0