heylista.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
tönt?
Hur var du som barn?
trög, eftersom det tog ett långt tag tills jag lärde mig krypa, istället hasade jag på stjärten. 
Varför bloggar du?
tidsfördrivt.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
nej.
Vad kan man leva utan?
falskhet.
Hur ofta lagar du mat hemma?
den händer väll.
Vad skulle du göra med ett friår?
i dont know.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
hum, blä vilka tråksvar som kommer.
Hur svarar du i telefonen?
hej det är agnes.
Vilken var din första konsert?
ingen alls.
Människa som gör dig enbart glad?
mina kära vänner.
Värsta känslan?
avundsjuka.
Favorit tv-program?
family guy, men in trees, lost, six feet under. 
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
sommar väder.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
nej, jag skulle inte passa in.
Vart går din drömresa?
frankrike
När blir man vuxen?
87
Vill du säga förlåt till någon?
till vem?
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
happy.
Vilka personer beundrar du?
mina systrar.
Vilket djur skulle du vilja vara?
en katt.
Har du någon fobi?
nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0