heymorgondrama.

Gick upp klockan sex på morgonen.
Bestämde mig att inte gå till skolan.
P.g.a ont i halsen och huvudet.
Går och lägger mig igen.
Somnar.
Telefonen ringer tjugo över sex.
Hinner inte att svara.
Eftersom jag har inte riktigt fattat än att det är telefonen som ringer.
Blir smått irriterad och går och lägger mig igen.
Somnar.
Mobiltelefonen ringer klockan halv sju.
Hinner att svara.
Cornelia ringde och undrade om jag skulle till skolan.
(Bajs, glömde ringa igår.)
Går och lägger mig igen.
Somnar.
Vaknar.
Klockan är elva.
Gör en proffsig frukost baguette. Yeah.

Det var mitt morgondrama det. I will return. Punkt

Före:                               Efter:
     
oh, mycket mättande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0