heysjukling.

Jaha, ytterligen en dag hemma från skolan. Har prov idag, skulle egentligen vara i skolan nu. Men jag är sjuk. Jag vill sluta vara sjuk. Nu. Man ligger på soffan och tittar på tv-shop. Patetiskt, jag vet. Men vad annars ska jag titta på? Och du kan glömma att jag ska nörda ner mig på Våra bästa år. Jag nöjer mig med allt fejk från tv-shop. Oh ja. Just när man ligger där, vansinigt trött dyker en idiotisk fluga och smakar på mitt honungste. Jag blir så irriterad så jag samlar ihop alla mina krafter och jagar hysteriskt iväg flugan. Smack. Missade. Smack igen. Släpar mig tillbaka till soffan och forsätter att kolla på tv-shop. Flugan kommer tillbaka och smakar på mitt honungste. 

hey, min nya jeanskläning.

       

so long suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0