heytråk.

Gaah, jag har så tråkigt att jag kan spy. Suttit och kluddrat i en timme. Ingenting och göra. Mja försej, jag kan ju plugga. Nej, den tanken raderar vi. Poff, borta. Ska gå och kolla om alla vidriga tv shop program är väck än. Kanske Jerry Springer har börjat? Eller så sätter jag på en film. 
Ska till tandläkaren idag. Så mamba kommer och hämtar mig klockan två. Var ett tag sen man var där. Mins att ha smakat en sån där banankräm. Gott. Not.   

Farewell.

image3 
Jerry Springer.
Hon i rosa kläningen ser hel crazy ut.

Kommentarer
Postat av: Victoria

hehe man kan alltid plugga, men tanken är alltid lika olockande :P

2007-05-21 @ 12:50:11
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha! Alla där ser helt crazy ut :)

2007-05-21 @ 13:00:05
Postat av: Emelie

Haha! Alla där ser helt crazy ut :)

2007-05-21 @ 13:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0