homefromschool.

Home again från en typiskt misslyckad dag. Vi har haft muntiliga redovisningar som gick bajs och kiss.
Hela presentationen skulle vara 2-3 minuter. Min var knappt en minut. Utskrattad och hånad, yepp that's me. Atomatiskt läser jag upp min redovisning ultra snabbt och hela jag skakar. Jag måste bättra på min självkänsla en aning. Det här är anledningen på min ruttna fisdag.

Nu måste jag upp och fixa något ätbart. Urk, vårt kylskåp lukat rutten bäver-ost.
Mormor och morfar har varit i Frankrike, så nu har vi fått en dussin ostar av dom. Brieost, jovisst jätte gott.
Men det lukar jätte blä. Jag ska nog hänga upp doftgranar i kylen. Punkt.

image45
monkey see, monkey do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0