lista.

Vilken svordom använder du mest?
Järnspikar och nedrans.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag skulle nog vilja ta bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Livsverket. Såg den nyss.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Mja, min mor.
Vad åt du till middag?
Kål i gryta.
Kan du vissla?
Ja visst kan jag det.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det tror jag säkert.
Tittade du på tecknat när du var liten?
I still do.
Pratar du några andra språk?
Engelska och just nu läser jag franska.
Kan du kasta macka?
Jag är usel på det.
Vilka är dina favoritfrukter?
Bananer.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, ska man det?
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
14 år.
Gillar du senap?
Jovars.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Why not?
Skulle du säga att du är trendig?
Jag har min egen stil.
Vilka böcker har fått dig att gråta?

"I taket lyser stjärnorna" och "Efter krachen tog jag mig samman, bredde ut mina vingar och flög"
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Me like meat.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Malcolm.

Kommentarer
Postat av: Jossi

Rolig lista! Jag tror jag sparar den på satorn för användning senare. Så om jag har gjort den så vet du ju var jag har snott den :)

2007-05-17 @ 21:29:44
URL: http://lillabrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0