magpie.

Sådär ja, nu är mitt brev till sofia skriver och klart redo att posta. Men först ska jag bara försöka leta rätt på ett frimärke.

Jag har äntligen sytt klart mitt nattlinne i syslöjden som blev tok för kort. Min syster blev helt galen när hon till slut fick se det. "Du är ju bara tretton!" Men shit the same. Ska ju bara sova i det.
Blev ganske nöjd med det faktiskt. Det är grått och svart.

Är trött och slutar nu med en pungt. Jag får väll joina syster, mamma och Dr Phil med hans geniala kommentarer. Pungt slut.

Kommentarer
Postat av: syster

Din syster är faktiskt väldigt orolig över sin syster. Fint nattlinne, kanske lånar det av dig. puss

2007-05-08 @ 21:26:09
URL: http://kelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0