make a list.

Har jätte ont i halsen. Det blir bara värre och värre. Men som tur är har jag min mamba som kunda köpa halstabletter. Tack mor.
Nu har jag småstädat mitt rum en aning och är klar. Nu ska bara Ylva ringa. Tror det kommer att ta ett tag.
Så jag fördröjer tiden lite..

PERSONLIGT

 vad heter du?
Agnes
 vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Parisa
 vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Jag vet inte, 
 men om jag skulle ha blivit en pojke, Malcolm
 vilket stjärntecken är du? Lejon
 vart bor du?  Linköping
 bott utomlands? Nej
 flyttat antal gånger?  En gång
 vilken skolklass? 7E
 vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet faktiskt inte. Tråksvar. I know.

UTSEENDE

hur lång är du? 1,60 cm?
hur mycket väger du?  49 kg
hårfärg och frisyr? Brunt, ruffsigt. 
ögonfärg? Vissa säger att jag har grönblåa
mest nöjd med?  Ögonen
minst nöjd med? Min näsa
skostorlek? 38-39
glasögon? nope
har du några piercingar/tatueringar? Nej, bara hål i öronen.

FAVORITER

filmer? Blä, gillar inte såna här frågor. Hum, få se..
låtar? Finns för många.
årstider? Sommar
mat/dryck? Pasta, mozzarella, cola
djur? Katt
färg? Svart, brunt, grått, orange.
parfym? none
ämne i skolan? Svenska och syslöjd
sysselsättning? blogga, umgås, musik

KLÄDER

vad använder du just nu för jacka? En skinjacka.
vad använder du just nu för skor? Ett par skor med klack från second hand.
favoritmaterial på kläder? Vet icke.
favoritaffärer? H&M. Myrorna, Misoui, (second hand affärer)
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Mja, vet inte. Det bror ju på om jag har pengar lixom.
favoritmärke? Nej, inget speciellt. Cheap Monday kanske.
vad har du för tröjstorlek? XS, S

DITT RUM

stort, litet eller mitt emellan?  mitt emellan
vilken färg på tapeterna?  vitt och en fondtapet
vilka färger går rummet i i övrigt? ganske mycket vitt för tillfället.
vad har du där inne av följande:
a) tv? Nope
 b) video/dvd? Nope
c) dator? Nope
d) stereo? Nope
e) telefon? Jau
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Våran granne.
vad gör du oftast i ditt rum?  Sover.
favoritpryl i rummet? Min säng

Kommentarer
Postat av: Mon

Kul med listor :] kramis, kika gärna förbi inne hos mig om du vill :]

2007-05-20 @ 15:13:57
URL: http://fashion0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0