regnbåge.

Im back. Har varit på tennis med Cornelia och Ylva. Våran tennis lärare är lustig och cenil.
Vi har orienterat i skolan idag, som blev misslyckat. Vi gick vilse i skogen. Usch för skog. Och natur. Och skoskav. Och regn. O.s.v. Positivt: nu är det över. 
Blev panikslagen så fort jag stängde igen ytterdörren. Jag har ju glömt min pörm (pärm) där mitt mycket viktiga papper sitter i. Pappret om vilket second språk jag ska välja. Det löser sig nog, jag gör en hemgjord kopia.
Im a genius. Hum, jag ska nog välja italienska. Kommer säkert blanda ihop både franska och italienska tyvärr. Men så får det bli.

Nu ska jag äta massor av mammas goda pastasallad, yum-yum.


i will return.








Kommentarer
Postat av: Malin

Bra blogg :) Kika gärna in min och kommentera!

2007-05-07 @ 18:58:20
URL: http://maouliiina.blogg.se
Postat av: Minna

svar: tackar

2007-05-07 @ 19:50:21
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0