talangjakt.

Tillbaka från stan med Cornelia och Ylva . Har köpt till mig dittan och dattan, både till mor och syster. Dock ingenting till mig. Huhu.


Skolans talangjakt var superskoj. Det var fjorton bidrag bl.a en gupp tjejer som uppträde som Spice Girls, dans, rapp och sång. Jag röstade på Melinda, som spelade gitarr men några andra som sjöng spelade piano och trummor.


Blä, har haft ett vidrigt matte prov som jag inte kommer bli av med. Jäkla fisprov. Jäklar fisLena som inte kan lära ut. Ska man då verkligen kalla dig för lärare? Som sakt, gick ingen vidare för mig på provet och kommer antagligen få rest. Skev ett litet listigt medelande till henne. Skev att jag inte har kunnat plugga p.g.a andra prov och saker hemma. Det där sista var ju inte riktigt sant men jag kan ju inte bara strunta i Lost. Oh nej då. Men jag vill verkligen inte hamna i sigman. Fast ändå, det skulle kanske vara bra. För då får man en annan mattelärare.
Då man äntligen kan få bli stämplad som godkänd.


Nu ska jag laga äkta italiensk mat - pasta. Punkt slut.

image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0