tennis.

Är hemma från tennisen nu. Gick rätt bra för oss, Ylva och jag. Cornelia följde ej med. Hon kände sig sjuk.
Jag blir grymt irriterad på dom tre små pojkarna som vi fick spela med. Uppkäfiga snorungar. Har lust att slå dom.
Men det vore ju fel, tyvärr. Annars är jag ett bra föredöme. 
Till slut fick Ylva och jag sopa banan. Kul. Not.
Vi tävlade och Ylva förlorade. Men jag är så otroligt snäll så jag hjälpte till.
Tennis läger snart. Men vi har bestämt oss för att skippa skiten. Orsak: Dyrt, enligt oss. 1100 kronor för tre dagar. Fast mat ingår så det är ju ett stort plus.
Men vi har planerat ett eget tennisläger. Så det så. 

Nu har jag tänkt att käka min feta pizza, mumma.

image44
me like rocky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0