uttråkad.

ÄR DU EN FJORTIS?

Fester:
[] jag blir full på folköl
[] jag har sex med flera
[] jag röker
summa: 0

Självbild:
[] jag försöker vara normal
[] jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[] jag tror att jag är tjugo
[] jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
summa: 0

Beteende:
[] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[x] msn är så mycket bättre än att prata IRL
[] jag har hånglat med samma kön för att det var kul.
[] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[] jag kramar istället för att säga hej
[] jag kindpussar folk
[] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk
[x] jag lyssnar på radio (hum, är man fjortis för det?)
[] jag lever för mina vänner
[] jag följer känslobaserade serier med hela mitt hjärta och kan gråta när fiktiva karaktärer dör
[] skolan är inte viktig
[] jag läser aldrig frivilligt
[] jag vet inte vad växthuseffekten är
[] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[] ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
summa: 2

Kläder och stil: jag har/bär
[] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[] foundation på läpparna
[] sveamössa
[] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[] lånade kläder dagligen
[] en henry loyd jacka
[x] stora glasögon
[] fakeväska
[] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
summa: 1

Ta summan av allt gånger tre: 3x3=9
Så många procent är du fjortis: 9%

Nämen så trevligt.

Kommentarer
Postat av: elin

supper sööt blogg avis ;)

2007-05-30 @ 19:45:43
URL: http://kardulen.blogg.se
Postat av: Wonkie

Du vart ju jätte lite fjortis :P

2007-05-30 @ 21:02:49
URL: http://wonkadonk.blogg.se
Postat av: Jonna

haha, :P
J

2007-05-31 @ 10:20:55
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0